Onsdag

Sitter och väntar på att Jessica ska komma hit med Ronja och Vincent. Ska bli kul för tjejerna att leka. Edvin och Vincent kan inte riktigt leka än. Det skiljer 5 månader mellan så till sommaren kanske.

Det är lite lustigt att vi lyckades skaffa båda våra barn ungefär samtidigt. Vi bodde grannar när vi var små och lekte varje dag.och bråkade ungefär lika ofta tror jag. Men det satt inte i speciellt länge. Vi har funnits för varandra i vått och torrt. Vet att jag alltid kan räkna med att hon finns vid min sida.
Jag hoppas att Elin och Edvin också kommer hitta en kompis sen som de har kvar resten av livet.

Det tråkiga är att man ser inga barn här ute. Det är fullt på dagis men sen försvinner de. Ibland går vi till lekplatsen men det är aldrig några barn där. Så tråkigt. Man blir ganska ensam av att gå hemma då. Tur att man kan åka till bollhavet ibland så hon får leka av sig.

Har sålt min Brio Race vagn på Tradera men hon som köpt den hör inte av sig. Fick ett mail i fredags att hon kunde hämta den på måndag men sen har jag inte hört något mer. Så jäkla irriterande.
Fick ju så bra betalt för den också. Och dom pengarna behövs den här månaden kan jag säga. Det är inte många ören kvar efter räkningar. Men det har vart värt att vara hemma båda två. Men det blir ingen lyxmat eller annat den här månaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0