Så stolt

Idag har vi haft första dan på stan. Jag ENSAM!!!

Först var Daniel med Elin och klippte sig. Sen gick jag och Elin och Edvin på stan och köpte mössa till honom. Lite kläder till Elin också.

Hon älskar att gå in i provrummet och ta av sig sin tröja och prova en annan. Idag hade hon fått tag på en röd tröja på pojkavdelningen och skulle ha den för hennes var smutsig. :-D Goa Unge

Sen åkte vi till Knalleland och köpte skor till Elin. Sen blev det McDonalds. Elin var så snäll hela tiden. Gick och höll i vagnen och sprang bara någon gång.

Edvin har sovit nästan hela dan. Bara vaknat och ätit och sen somnat igen. Hoppas han sover inatt ändå. Man vet ju aldrig.

Elin är så gullig mot sin bror. Så fort han skriker springer hon dit med nappen. Vill vara med och torka när vi byter blöja. Ska alltid följa med och lägga honom i sängen. Pratar med honom som hon hör att vi gör. Man blir alldeles varm i kroppen. Ska bli kul att se hur det blir sen när han blir större och ger lite gensvar.

Imån ska jag äntligen få mitt kalas. Min 30 års dag tillbringade jag ensam på BB. Lunch kalops och middag soppa med en torr brödbit. Tur att jag hade min goding att mysa med.


 Mina älsklingar

Kommentarer
Postat av: jessica

var roligt att vara ute med vagnen, ja dom sover mycket i början så passa på att njut för det ändras fort hahah



Hoppas du får många fina paket. hör av dig i morgon så vi kan träffas kram kram

2009-03-10 @ 11:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0