SOVA!!

Mina ögon är tunga tunga. Blir snart sängen för mig. Så får jag sova en liten stund innan herr Larsson varknar och vill äta igen. Utan att skrika en halv timme efteråt hoppas jag.

Iblandäter han och somnar så nöjd så. Men så nästa gång han äter så är han nöjd några minuter kanske till och med somnar. Sen skriker han och sparkar och viftar med armarna. Det enda som funkar är att gå omkring och att slå hårt i rumpan så han gunkar riktigt.
Gissar att det är magen som spökar men tycker att det borde vara varje gång. Han får Sempers magdroppar och Miniform så de borde ju hjälpa.

Är så jobbigt när han bara skriker och somnar han så vaknar han när jag lägger ner han i sängen. Speciellt roligt är det ju när han skriker så tolv på kvällen. Lugnar inte ner sig innan ett halv två. Då är man trött sen.

Han vaknar vid fem halv sex varje morgon och tycker att det räcker att somna till några minuter sen ska man vara vaken till åtta ungefär. Roligt. Och ELin kommer uppsmygandes halv sju.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Malin

naww lilla gubben :( jobbigt att han inte sover bättre.. blir ju en helat annan situation när man har två barn.. tro mig jag vet ;) hoppas d blir bättre snart!!

2009-03-23 @ 14:40:49
URL: http://fammakhzomi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0