Tidig Morgon

Fredag morgon tycker Edvin att tjugo i fem är lagom att äta lite men inte somna om i sin säng.  Utan han vill bara sova i mammas famn. Jättemysigt men inte så tidigt. Så somnar han och jag lägger han i sängen. Han sover några minuter sen vaknar han. Samma procedur 5 gånger innan jag ger upp och går ner och sätter mig vid datorn så att Elin inte ska vakna. Då somnar han så gott så. Lägger han i sängen men ja han vaknar efter några minuter igen.

Då undrar man vad man gett sig in på.

Idag är det samma sak. Jag blir galen!!!!
Nu sitter han med stora pigga ögon i sin bilstol nöjd för stunden alla fall. Men snart vill vi väl upp igen. Det är nyfiken son jag har fått. Som redan lyfter huvudet högt själv för att kunna se allt. Vill sitta så han ser omvärlden. Kunde han sitta upp skulle han det.

Han växer så det knakar. Var på BVC igår igen.
VIKT: 4485
LÄNGD: 55 cm
HUVUD: 39 cm

Nu börjar vi snart protestera i stolen.

Det är tur att man fylls av sån kärlek när man ser sina barn att det är värt nätterna med lite sömn. Man vet ju att det blir bättre.

 Goaste Elin

 Sötaste Edvin


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja du, här har man också en galet morgonpigg bebis! Runt 5-snåret är det dags att kliva upp tycker han. Han tjoar och babblar så det är omöjligt att sova vidare, så nu har vi varit uppe en stund (och resten av familjen sover).



Tur de är så goa de små liven! :-)

2009-03-28 @ 07:05:45
URL: http://lindaskriver.blogspot.com
Postat av: Carita

Jag vet hur du har det Mia, har haft det precis likadant. Tyvärr vaknar han i stort sett varje morgon fortfarande kl 5.Och då är han idag 3½. Det händer i bland att han sover till 7 och då är det riktig sovmorgon...

Men som du skriver, "Det är tur att man fylls av sån kärlek när man ser sina barn att det är värt nätterna med lite sömn. Man vet ju att det blir bättre" Jag har räknat med att Leo som tonåring kommer sova då får man nog dra ur honom ur sängen, haha.

kram!

2009-03-28 @ 07:41:57
URL: http://carita.travtranaresoderberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0