Tidig Morgon

Härlig morgon idag. Edvin vaknade lite halvt strax efter fem så jag gick in och tog upp honom. Bytte och gick ut och gjorde mat. Men han var inte riktigt vaken. Han åt alla fall nästan allt och somnade sen gott i man famn.
Gick och la honom och la mig i sängen för att somna om gott tills Elin vaknar. Men oj vad pigga vi blev då.
Så det var bara att gå upp igen. Gick ner till datorn för att Elin inte skulle vakna.

Men halv sju hör jag henne ropa där uppe. Så det blev en film och mys i soffan. Vid sju var Edvin hungrig igen så efter mat så somnade han som en stock.

Märkligt nog är jag inte speciellt trött.  Jag har alltid klarat mig med lite sömn och det är jag tacksam för nu. Visst vore det skönt att få sova hela natten men det kommer ju sen. det kunde vart mycket värre. Nu går jag bara upp en gång på natten för att ge honom mat och får sova mellan 2-4 timmar i sträck. Helt okej.

Igår var vi på BVC. På vågen hon har där hade han inte gått upp något. Men den visar inte samma som resevågen hon har. Så nu blir ju hans vikt helt fel då hon kommer gå på vågen hon har där. den visar liksom 130 gram fel!
Så han väger enligr resevågen 4320 och den andra 4195. Växer så det knakar på längden och huvudet också. 53,5 cm nu och 38 på huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0