Underbart Väder

Vilket underbart väder ute idag. Daniel åkte till Bollebygd för att lägga golv i mammas och pappas kök. Vi skulle åkt med och träffas Jess men min bror ligger där med feber och knasig mage så jag ville inte riskera att få något så vi blev hemma.
Vi gick till lekplatsen en stund så Elin fick röra på sig lite i friska luften. Edvin sov som en stock och gör fortfarande. Han borde vakna snart och äta mat. Ibland undrar man hur länge han ska sova. Ibland går det knappt 2 timmar innan han är hungrig igen och ibland nästan 4 timmar. Men ändå äter han på hyfsat samma tider.

Nästa vecka ska Elin få börja på dagis igen. Tis-tors ska hon få gå 8,30-11,30. Kassa tider tycker jag eftersom hon inte får någon mat där och är jättehungrig när jag hämtar henne. Men jag har försökt få det ändrat men tyvärr utan resultat. Så det är bara att bita i det sura och hoppas att Edvin inte bestämmer sig för att då ska jag äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0