Helg

Veckan har rusat iväg alldeles för fort som vanligt. Hinner knappt med ibland känns det som.
Elin var och fick sprutan i fredags. Innan åkte vi in till stan och gick i affärer och åt på Mcdonalds. Sen fick hon välja en sak hon ville ha. Så hon valde en mikrofon på stativ. Allt för att muta. :-D

Hon skrek precis när hon fick sprutan men det gick över fort så hon var så duktig så. Och inte ett tecken på biverkningar har hon haft heller. Märktes ingenting att hon tagit den. Dom tog i benet så det kanske är bättre där jag vet inte.

När vi kom hem hade hon full konsert med sin mikrofon. Hon sjöng för fulla muggar. "jag är kärlek" stod hon och sjöng. Undra vad hon får allt ifrån. :-D

Idag blev våra planer ändrade då det var lite för roligt att basta igår för stora herr larsson. Så jag tog barnen och åkte till IKEA och träffade min bror en kortis där. Hittade lite smått och gott som man alltid gör på IKEA.

Känner mig vuxen och duktig som åka iväg på mina äventyr. Och det är sån befrielse att kunna göra det. Innan var jag ju fast hemma eller vänta på bussen som går varanann timme på helgen.

Längtar dock efter en egen bil så jag slipper åka bussen in till stan för att hämta bilen.

Nu skriker Edvin  att pappa inte duger. Så jag får väl ta honom.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Neo tog sin spruta i onsdags. Vi mutade med ett nytt datorspel. Egentligen får han bara spela på helgerna men han fick tjuvstarta lite.

2009-11-15 @ 08:17:21
URL: http://frurissanen.blogg.se/
Postat av: // K :-)

Vad fint du gjort här på din blogg!

Vår lille Trollis fick i fredags och jag tror han känt av det men vet samtidigt inte om det är sprutan, eller tidsomställning eller tänder eller ... tja, ngt har det iallafall varit i helgen som "stört" honom, för han har inte varit sig lik... Lite orolig, gnällig och haft svårt att komma till ro..

Vi får bestämma en dag och kolla av med Åsa oxå, Lekborgen låter kanonens. Ha en bra dag, kram

2009-11-16 @ 10:44:59
URL: http://kschokladask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0