Roligt att veta kanske?


Hittade en rolig grej i en blogg jag läser. Kopiera och gör du också.



Nämn något som gjorde dig glad igår:
 att jag var på öppna förskolan och träffade mysiga mammor här i Svaneholm.


Vad gjorde du kl 08 imorse: Smög omkring för att Elin inte skulle vakna av Edvins pladder

Vad gjorde du för 15 min sedan: läste mina goa vän Jess blogg

Det sista du sa högt: jag går ner och göra hästarna (jag och mamma tippar V75 varje vecka och hoppas på stora vinsten snart kommer till oss)

Det senaste någon sa till dig: Ja gör du det

Vad har du druckit idag: jucie, kola, zingo

Vad var det senaste du åt: Pizza :-D

Vad var det senaste du köpte: julklapp till mig från Daniel. :-D

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun ful

Vad är det för väder hos dig nu: Regnigt, grått å trist

Godaste glassmaken: Vaniljglass med massa chokladsås

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Så klart.

Sover du tungt: Tungt?? Hur sover man då? Vaknar när katten kommer och tassar

Drömmer du mardrömmar: det händer väl ibland.

Trivs du med ditt jobb: Tyvärr inte

Favoritklädsel: Jeans, topp och gosig tröja 

Favoritlåt just nu: Oj, svårt

Vad ser du om du tittar till höger: den bruna fula väggen i bodegan

Vad gör dig glad just nu: att mina goa barn och sambo förgyller min vardag

Vad ska du göra härnäst: ordna kort till en fotobok, om inte Edvin vaknar igen vill säga

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Lite trött och mosig i huvudet

Favoritgodis: mjuka godisar typ cola flaskor

Kläder just nu: blå mjukisbyxor och blå tröja med svart linne under


Sommarplaner?:
 Hoppas på fint väder så vi kan greja hemma. Någon liten tripp nånstans hoppas jag vi får till

Hur många kuddar sover du med: en

Spelar du något instrument: nix

Morgon eller nattmänniska: Både och. Både på gott och ont ibland

Vad är viktigast för dig: Familjen och mina nära och kära

Är du kittlig: ja

Snarkar du: Tydligen. Daniel håller på att slå ihjäl mig ibland.

Stjärntecken: Fisk

Äckligaste insekten: spindlar är inte så mysiga direkt

Längtar du mest efter just nu: Att få ge Elin sina paket när hon fyller år och sen julafton så jag får ge bort alla mina fina julklappar.

Kommentarer
Postat av: jessica

Vad roligt haha nu vet man det då ;)

2009-11-20 @ 22:48:48
Postat av: // K :-)

det var kul att få veta lite mer om dig :-)!

2009-11-21 @ 23:20:52
URL: http://kschokladask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0