Halkkörning!

Har inte haft ork att skriva på några dagar. Jag har fastnat i program och göra fotoböcker. Det är så roligt. Så jag har gjort en med bilder från Elins första år. Så roligt det var att se alla kort man tagit på Elin. Och vissa kort var så likt Edvin att visste man inte vem det var så var det omöjligt att säga. Så nu väntar jag med spänning på den.
Jag gjorde även en almenacka härrom dan. Fick den idag så snabb leverans.

Kan varmt rekomendera det. Jättekul med en almenacka med stora fina bilder på sina barn. En perfekt present till familjen kanske. Just nu halva priset på Extra Film så den kostade 187 kronor.

 Fanns olika stilar man kunde välja också. Sen kunde man skriva i en rad på varje dag med någon liten text. Perfekt för födelsedagar.
KOmmer njuta varje vecka i min fina almenacka

Igår var det dags för dagis igen efter ett långt uppehåll. Trodde det skulle bli problem att lämna men inte då. Hon frågade om jag inte skulle gå när jag pratade med fröken. Och idag sprang hon in utan att säga hej då.
Ville inte gå hem när jag hämtade heller.

Vi var inne på Lindex och Elin har börjat med en ful ovana. Hon går och fiser hela tiden och säger det gärna högt och tydligt också. Så när jag står och ska betala hör jag henne ropa. Mamma jag pruttade. hahahahah
Och en härlig odör spred sig runt kassan.
Vill man sjunka genom jorden då???
LÄtt att få henne att förstå att det är fult med en morfar som fiser i tid och otid också. Fy på morfar säger Elin då.

Efter dagis åkte vi in till stan för lite shopping. Båda barnen behövde mjuka byxor. Vi träffade på min bror och farmor.
Sen åkte vi till Knalleland och sprang på barnens farmor och farbror. Sen kom Daniel så jag fick med mig allt hem. Ska bli så skönt när man kan´handla själv sen. :-D
Lite farligt också kanske. Ullared ofta ofta. ....



Imån är det dax för Halkkörning och jag är faktiskt inte nervös. Kommer väl imån precis innan jag ska köra. Men det är skönt att det börjar bli färdigt.

Så håll tummarna för mig imån.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Lycka till på halkkörningen, det går säkert superbra.

2009-09-02 @ 07:44:48
URL: http://frurissanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0