Hemma igen

Jaha så var man äntligen hemma igen efter 4 härliga dagar,
Jag älskar verkligen att vara på kurs med fackliga människor. Man träffar äntligen folk som har samma grundtanke som en själv. Sen kan så klart ha olika åsikter om hur man ska jobba med sin åsikt. Men det är roligt att diskutera och höra hur andra har löst vissa frågor. Man knyter nya kontakter och jäklar var roligt vi haft. Vissa personer kommer man inte glömma i första hand.

Runö som vi var på ligger på en halv ö ute i Stockhomls skärgård.

Jättefina rum, stor frukost buffé i klass med bra hotell. God mat och service.

Men borta bra men hemma bäst säger man ju och det var riktigt skönt att få åka hem igår. Första gången borta från mina älsklingar. Men jag visste att de hade det toppen med pappa och visst har det gått bra.

Edvin är inne i nån ätarperiod. Välling har han ätit en full flaska ca 280 ml tre gånger om dan. Och på kvällen med bara ca 2 timmars mellanrum. Men nu när jag kommit hem äter han helt plötsligt inte alls lika bra. Elin var likadan ett tag kommer jag ihåg. När hon och Daniel var hemma så åt hon som en häst.

Väntar fortfarande på att hans jäkla tand ska komma igenom. Och snart kryper han nog. Imorse när jag kom in stor han på alla fyra och gungade. Och han vill stå hela tiden. Sitter han jämte så drar han sig upp till stående. Så snart får jag nog jaga honom för han ska vara på allt och pilla. Elin var inte alls sån så vi behövde inte ta bort alls mycket saker. Nu kommer vi behöva ta bort massa saker som han kan pilla på.





Bus i fåtöljen!

Kommentarer
Postat av: // K :-)

välkommen hem! Verkar som du haft en super vecka :)!



Hoppas lillens tand kikar fram snart så att det slipper "spöka" mer!



Trevlig helg!

2009-09-26 @ 10:31:35
URL: http://kschokladask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0