Lördag igen

Så var veckan slut. Jösses så fort den gick bara för att man var borta.
Orkade inte stanna hemma hela dan så jag tog med mig barnen och åkte till till Borås på höstmarknaden. Man konstaterar väl varje år att det mest är skit som säljs men det är alltid lika roligt att gå där och titta tycker jag.
Daniel vägrar så när han hittar på annat så passade vi på.
Elin hittade så klart en tröja med Blixten på med en gång. Men jag tyckte vi kunde kolla på andra också så hon skulle få en sen. Men när vi kom till en som sålde tröjor och skulle köpa ville hon ha en med Traktor på och text Traktorförare på. Sen fick hon en lastbil med bilar på släp. Tur att hon vill leka med sån tjejiga saker min dotter. När vi kom hem sen åkte bilarna av och lastbilen gick sönder efter fem minuter. Tur att det inte kostar så mycket.
Jag är ju inne ofta på andras bloggar och tävar. Och jag undrar alltid varje gång. Hur får man så fina sidor med bilder längst upp? Jag är inte bra på webdesign men det hade vart kul att piffa upp sin sida lite.
Så hjälp mottages tacksamt.

Kommentarer
Postat av: karin

Jag vet inte hur man gör på blogg.se men på blogspot kan man välja själv vad som ska vara längst upp, t.ex en egen bild. Om bilden längst upp ska vävas in i det under (som på min sida) måste man kunna lite mer om webdesign eftersom man måste tala om för sidan hur den ska fläta ihop flera bilder. Det är lite krångligt, men att bara göra en fin "topp-bild" tror jag inte är så svårt. Men som sagt, sedan vet jag inte alls hur det är på blogg.se jämfört med blogspot.



//allvetande webgurun karin

2009-09-28 @ 09:50:14
URL: http://diminutiv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0