Så bär det iväg

Så var den här helgen till ända också.

Igår var min kära bror och mamma här för att hjälpa Daniel att ta bort garageporten. På måndag kommer en murare hit för att mura igen och sätta in en dörr. Så i höst ska vi gör aom garaget till förråd/rum. Ska bli så skönt med ett ställe att göra av kartonger och saker man inte får plats med.
Sen nån gång ska jag börja mitt projekt med att göra om matkällaren till datarum.

Idag blev det lugnt. Jag och barnen åkte in till stan vid tolv för att gå omkring lite och kolla medans Daniel målade förrådet. Hittade vinterkängor till Elin. 199 kr för riktiga rejäla tyckte jag var bra pris så jag slog till. Sen blev det korv till lunch och lite koll i affärerna innan vi gick till City för att handla lite.

Imån klockan 5 ringer min klockan och 05:23 kommer en taxi och hämtar mig. Tåget går 06:00. Ska bli kul att åka X2000 igen. Jag hoppas ju att det är dubbeldäckaren som går. Hade vart tufft att åka den.

Kommer känns lite jobbigt imån tror jag att åka iväg men jag kommer säkert ha jättekul och jag vet ju att Daniel fixar precis (eller nästan alla fall) lika bra som jag att vara hemma. Hoppas han vaknar på natten bara om Edvin skriker. Är ju tänder på gång. Han skriker just nu och vill inte sova. Får nog vara uppe en stund.

Imorse undrade jag vad det ska bli av min son. Satte han i sängen medans jag bytte på Elin. När jag vänder mig om har han ställt sig på knä i sin säng på spjälorna och försöker ställa sig upp.


http://www.youtube.com/watch?v=e9wETAcaATw


Han vill sätta sig upp hela tiden och allra helst hade han nog gått. Men det är väl bäst om han kryper först. Ställer man honom på knä på golvet går han bakåt men det är inte långt borta innan han kryper. Och då kommer det bli full fart kan jag lova.

 Ibland är lyckan att få riva sönder en tidning

 En paus på väg ner på golvet

 På väg ner på golvet. 



Tjoho jag kom ner! 


SENASTE NYTT FRÅN IKEA


Stämmningshöjaren Elin.

Kommentarer
Postat av: Ida

Underbar bild på Elin!!!

2009-09-23 @ 18:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0