Sjukling

Vilket härligt väder vi har fått. Älskar lite mer sol.
Igår var vi påen lekplats här i Svaneholm och träffade en tjej och hennes dotter som jag träffat på Familjeliv. Vi är fyra stycken som hittar varandra där som bor i Svaneholm och inte riktigt hittat någon umgängeskrets. Så det är jättekul att äntligen fått lite vänner här ute.
Kanske hösten inte blir fullt så trist som jag trott.
När vi kom hem satte vi oss i Elins rum och skulle bygga tågbana. Edvin satt på golvet jämte mig. Elin skulle så klart krypa mellan mig och Edvin. Och rå ramlade han i golvet och började skrika.
Elin kan inte säga för förlåt utan blir ledsen själv och gömmer sig.. Spelar ingen roll vad vi gör. Hon vägrar. Så tips mottages tacksamt hur vi får henne till det.
Så det slutade med att hon fick vara på sitt rum tills hon kunde säga förlåt. Hom kom ut en gång men gick in igen. Sen blev det tyst. Då hade hon somnat. När hon vaknade en halvtimme senare var hon jättevarm. Poff så hade hon fått över 39 graders feber. Hon fick alvedon och två timmar senare hade hon fortfarande 39,2.
Imorse vaknade hon kvart i sju med 39 grader och har legat i soffan hela dan. Somnade två timmar på eftermiddan. Och nu på kvällen är febern nere igen. Så jag hoppas att det bara var en febertopp som är borta imån.
Idag har jag bokat tid för teroriprovet och uppkörning. Puh!!!
Men jag ska ge mig fan på att klara det. Nu när jag bokar själv och inte gör det via bilskolan. Min lärare tror ju att jag klarar det. Så nu jävlar. Tur att det är några veckor så jag hinner plugga lite mer och samla mod och kraft.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag har en tävling i min blogg där man kan vinna en amningströja från Boob - kanske något som kan passa?! :) Har även 2 andra tävlingar där man kan vinna presentkort på barnkläder/saker - kika gärna in och var med! Trevlig helg!

2009-09-12 @ 19:46:04
URL: http://www.carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0