Tavla och regn


De hade halva priset på alla produkter på Extra Film så jag passade på att äntligen göra en förstorning av Elins kort. Vi har pratat om det så länge. Så nu hänger hon så fint på vägggen och håller uppsikt. Blev så himla bra!

Regn Regn Regn hela dan. Men vi trotsade regnet och åkte in till stan för att träffa Karin och Eliva och busa lite i bollhavet. Så nu är väl Elin nöjd för stunden.

Hon skulle behöva dagis 10 timmar om dan för att få utlopp för sin energi. Hatar alla jävla besparingar som ska drabba barnen. Om en del dagis kan ha 5 timmar på 3 dar så kan alla. Tycker det är så fel att det ska kunna skilja från vart man bor. Jag vet att det är olika budget på olika stadsdelar men jag hatar det ändå.

Elin är inne i en härlig bråk period. Lyssnar inget och vill bara göra som hon vill. Och får gärna utbrott. Å vad man älskar sina barn då. Tur att det kommer små ljusglimtar ibland.

Idag när vi åkte från stan till knalleland såg vi en Taxi på trottoaren utanför en frisör. Den tanten ska åka till fängelset med taxin säger elin då. Hihi
Härligt barn jag har.

 och här är mitt andra härliga barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0