Videokamera

Igår åkte vi till MediaMarkt i Göteborg för att kolla efter en videokamera. Min gamla från 2000 har så dåligt batteri och i dagens mått är en stor klump att bära omkring på.
Vi hittade en Canon som kändes helt okej i handen. Bra pris också. Danel fick med sig ett nytt objektiv också. Och jäklar vilken skillnad på kort!!! Ett fast 50 1,8 blev det.
Så nu kan till och med jag få bra kort.
Rätt så bra kort taget utan blixt på kvällen.
Taget med blixt. Rätt så bra skärpa.
Så nu ska det tas kort i massor!! Ganska lätt gjort också!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ett sånt objektiv har jag också och det är riktigt prisvärt tycker jag! Det går att ta jättefina bilder med det och även där det är ganska dåligt ljus.

2009-09-15 @ 08:05:39
URL: http://lindaskriver.blogspot.com/
Postat av: // K :-)

vad kul med ny kamera! Kul att det går ta fina bilder oxå! Kanon!



kramen

2009-09-16 @ 21:52:40
URL: http://kschokladask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0