Dag 09 – Min tro

Min tro är inte religös alla fall. Jag och Daniel har gått ur svenska kyrkan och jag svär som en tok fast ja blivit bättre sen Elins öron började ta åt sig. :-D

Jag tror inte på livet efter döden eller på spöken men jag tror att någonting finns kvar som en påminnelse om de har funnits.

Jag tror på att (och hoppas) på att behandlar du andra med respekt och är omtänksam så blir du behandlad lika tillbaka. Jag har alltid satt andra i första rummet och har väl inte alltid fått det tillbaka men de gånger man verkligen får tillbaka så känns det ju bra i hela kroppen.

Mår andra dåligt så mår jag dåligt och vill göra något för att göra saken bra igen.

Och tror du tillräckligt mycket på en sak så går det mycket lättare att få det att bli verklighet. Tyvärr inte allt.

Så det är min tro det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0