Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

På morgonen tar jag alltid på mig mysbyxor och t-shirt om jag inte ska upp till jobbet direkt.
Älskar att gå omkring i ett par riktigt mjuka byxor och en skön t-shirt och nu på vintern ibland en skön tröja.

Klädde mig för Elins kalas och det blev ett par gråa jeans  med en blå tunika till.

Jag brukar inte klä upp mig speciellt ofta utan oftast blir det jeans och en tröja och det trivs jag bäst i. På sommaren  blir det leggings och en tunika eller linnebyxor och en tröja.

Hatar att prova kläder då min kropp och min hjärna inte riktigt är överens. Jag känner mig inte så tjock som jag tydligen är för när jag provar kläder blir det alltid fel.
Hittar sällan något som sitter snyggt.

För ofta ser det så snyggt ut när det händer på en docka som är i storlek 36 typ. Men sen när en tunna som mig får på sig det ser det för jävligt ut.

Men huvudsaken att man själv känner sig hyftsat nöjd och det gör jag ibland. Bara jag inte kollar mig i spegeln.

:-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0