NY BIL!!!

Igår hade vi ett litet äventyr tillsammans hela familjen. :-D

Vi åkte på morgonen till Ljungby för att hämta bilen vi har köpt. Vi hittade dit nästan utan problem.

   Vår nya fina bil Opel Vectra 1,8 16V Edition Kombi

Sen skulle vi åka och äta. Vi hade sett Mcdonalds nånstans i närheten så vi åkte dit trodde vi. Åkte först en väg men märkte att här har vi inte åkt innan. Åkte tillbaka och då helt plötsligt var vi tillbaka på bilfirman.

Vi åkte igen och ut på motorvägen. Då hittade Elin McDonalds precis vid påfarten till motorvägen. men vi fortsatte att åka för det låg Max och McDonalds  en bit längre fram. Och dit hittade vi utan problem.

Men när vi skulle åka därifrån kanske jag möjligtvis såg fel på skyltarna och körde mot Jönköping istället för mot 27. Så det blev en liten omväg bara förbi Jönköping.  Men det var ju kul att få köra lite bil och Elin somnade så gott i nya bilen.

Så nu har jag äntligen egen bil och kan åka vart jag vill när jag vill. Underbart!!!

Ni kollade väl på Melodifestivalen??



Det var ju bara att titta och njuta och inse att man börjar bli gammal är en kille som är född 1990 kommer och sjunger. Tur att man aldrig blir för gammal för att titta på lite snygga pojkar. hahahaah


Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

Grattis till nya bilen! Vad lyxigt att ha en egen bil, måste kännas jätteskönt :-)



Hoppas att ni har en mysig alla ♥ dag, kram!

2010-02-14 @ 13:57:10
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Ida

Visst känner man sig gammal när 90-talisterna har vuxit upp och blivit hunkar?? hahaha



Har du fått mitt mail?



Snygg bil förresten!!!

2010-02-15 @ 14:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0