Trött!!!!

Fy vad jag är trött! Igår och idag har jag gått med Handels och värvat nya medlemmar. Igår gick vi på Knalleland och det gick riktigt bra. 5 stycken som sa att de skulle gå med. Idag var vi i Alingsås men det var så trögt. Inget intresse alls nästan. Men det var kul att gå ut och prata lite med folk.

 Men det har vart upp tidigt och Edvin ville inte riktigt låte mig sova. Igår vaknade han på kvällen som vanligt och hostade men somnade om den. Fick ta upp honom sen igen och la honom då jämte mig för att vi skulle få sova. Men han rullar ju runt och har sig så det blev väl så där. Halv sex vaknade han och började röja runt i sängen. Gick upp med honom halv sju och gav honom välling. sen somnade han om till kvart i nio!! Elin sov till halv tio.
Så klart de gör när de är hemma med pappa.

Inatt samma visa fast han vaknade sex. Började leka och busa. Fick välling men ville inte somna om. Jag tog bilen idag och lämnade Elin på dagis. Så glad hon blev över att få vara där igen. Som hon längtat.
Hoppas hon slipper magsjukan som gått också bara. Slipper gärna den några år till.

Imån ska vi till banken och klaffar det som vi tror så åker vi och köper en bil på lördag.
JAG SKA FÅ EN EGEN BIL!!!!! Vi ska köpa en lite större opel som Daniel ska ha så tar jag den svarta astran.

Men så underbart att ha egen bil. Kunna åka när jag vill utan att tänka på att ta bussen för att hämta bilen. Underbart ska det bli!!

Ska ringa på måndag och boka tid hos barnläkaren till Edvin. Nu har han vart förkyld sen början på december. Jag tycker att han borde vart frisk lite alla fall. Så jag vill att de tar en odling och kollar över honom. Man bli ju lite nojjigt att det skulle vara något. men det får vi hoppas vi slipper...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0