Busiga barn!

Ny vecka och nya bus!

Edvin övar sina steg varje och för varje dag tar han några steg till. Nu går han nästan 2 meter själv. Han släpper ibland det han håller i och tar några steg själv.

I helgen lärde han sig även att ta sig upp i soffan själv. Och fortsätter sen upp på ryggen för att kolla allt roligt som finns i fönstret. Så det blir till att plocka undan.



Han är inte rädd för någon utan klättar som en liten apa överallt. Och han blir så arg när han inte får som han vill.

Sen har han börjat skaka på huvudet när han inte vill äta mat. När skeden kommer så skakar han på huvudet. Håller han något som man ber om att få skakar han på huvudet ibland. Eller när man ber om en puss.

Imån åker Daniel på kurs i två dagar så jag har BIL!!! fatta vilken lyx att ha bil och kunna åka och lämna Elin på dagis på morgonen. på onsdag åker vi till Hotell Listvägen och blir ompysslade av mormor och morfar. Då får morfar slita sig från datorn.

Idag var jag på gympa. Första på typ 2 år. Grymt jobbigt men så skönt det är efteråt. Man känner sig helt överkörd men ändå 10 kilo lättare. Hoppas verkligen jag kan fortsätta sen när jag jobbar också.

Imån blir det promenad med Linda och Viggo medans elin är på dagis. Är så skönt att komma ut lite och sällskap gör det hela mycket roligare också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0