Livet är orättvist!

Fick idag när jag surfade runt på Facebook läsa att en klasskompis från Folkhögskolan fått ett tråkigt besked.

Vi umgicks väl inte så mycket när vi gick i skolan men hon var alltid  snäll och duktig på det vi läste. Sen lyckades hon knipa kille jag trånade efter nästan hela året.   :-)
Hittade varann på¨facebook och jag läser hennes blogg varje dag.


I höstas när hon var gravid fick hon besked att hon har inflamatorisk bröstcancer och var tvungen att föda sin son i vecka 32 för att få behandling. Trots en höst med cellgift, behandlingar har man kunnat läsa bloggen och fått sig några härliga skratt.

Här kan du läsa om Linda och hennes sjukdom

Nu en tid tillbaka har ryggen gjort ont och idag fick Linda besked att det spridit sig till ryggen. :-(


Jag lider så med Linda och hennes familj. Hela gått hela eftermiddan med en klump i halsen.
Men så härligt ändå att läsa hennes blogg och se att glimten finns kvar och vi är många som stöttar och håller tummarna att de hittar ett botemedel.

Önskar att de får ett underbart bröllop i Gondolen på Globen. Du kommer vara så vacker Linda!

Så snälla bloggläsare skänk en slant till Lindas insamling.




GÅ IN HÄR FÖR ATT SKÄNKA PENGAR TILL LINDAS INSAMLING


Och ta vara på varje dag i livet. Och njut av dom du älskar. Det tänker jag göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0