Sista helgen innan jobbet börjar igen

I fredags morse skulle jag satt mig i bilen tidigt för att åka till Karlskoga och hem till Carita. Men Edvin har fler gånger när han ramlat inte velat använda sin arm igen så jag fick en tid hos läkaren och titta på den igen. men det var ingen fara nu heller så jag hoppas det blir bra snart.

Men till slut kom vi iväg mot Karlskoga. Gick välsigt smidigt att köra men det är ju lite nervöst första gången man ska iväg så långt och dessutom köra med GPS. Men fram kom vi och Elin frågade efter hästarna så fort hon hoppade ur.

Så det var upp till stallet och på med sadlar med en gång nästan. Och så lycklig hon var.



Elin och Leo



Elin så nöjd att få rida på Blixten! 




Elin så nöjd så


Effter fredagsmys somnade barnen gott och jag och carita kunde sitta ostörda och prata gammla minnen.

Igår såg det att att bli regn så vi bestämde oss för att åka in till Marieberg för lite shopping. Men först han de med en tur med vagn bakom Primör.

Vi hade tur för precis när vi kommit in så började det att ösregna så vi hade tur. Lite shopping och mat och glass så var vi nöjda och åkte hem igen för att pyssla lite. Vi hade köpt färg och kuddar för att göra tryck på tröjor.



 Men först blev det en kvällspromenad me hästarna.



Pysselverkstan är igång.  Fina tröjor blev det.

Och imorse när vi ätit frukost och gjort oss iordning åkte vi hem till Svaneholm. Carita och Leo åkte med för att tillbringa några dagar hos mormor och morfar.

Och på onsdag ses vi igen för att gå till High Chaprall! Roligt ska det bli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0