Hoppsan då

Kanske dags att uppdatera lite....

Har vart trött och inte haft riktigt ro att sätta mig och skriva det senaste.  Har väl inte hänt så mycket roligt heller.

Edvin har nu fått 6 tänder på en gång! Tyckte han var lite gnällig och  tänkte att han var på väg att bli sjuk men så kollade jag i munne och det var vitt överallt. Fyra uppe och två nere. Så det var ju inte så konstigt. Han är änddå sovit hyfsat men vaknar på natten och vill ligga jämte mig. Men vänder och vrider sig i sömnen så det är jobbigt att ha honom jämte mig.

Vi var på stor möbelshoppingtur i måndags. Ikea, Mio och K-rauta fick besök. Och nya utemöbler på Ica Maxi. Så vi har skruvat möbler hela veckan. Så nu har Edvin ny fin garderob i sitt rum. vi har ny säng. I vardagsrummet ny tv-bänk ooch bokhylla för dvd-skivor.

Och målaren började i hallen i tisdags. Ska fortsätta spakla väggarna på måndag och målar hoppas jag på onsdag. Sen är det bara altanen kvar som ska byggas men det kommer först i augusti skulle jag tro.

Igår fyllde min älskling 35 år. Tänk så gammal han börjar bli. Så imorgon är det kalas. Perfekt sätt att börja semsester på. Nu ska jag njuta i tre veckor som avslutas med besök hos carita. Underbart ska det bli.

Lite bilder på mina älsklingar



Elin och Edvin hoppar i våra sängar när de låg på golvet




Nyfiken bus hos mormor



Lunch ute är lyx på sommaren



Edvin försöker lära sig att le



Finaste Elin




Kommentarer
Postat av: Ida

Så kul att läsa lite om er!!!

2010-06-27 @ 19:57:54
URL: http://idaide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0