helgen i bilder



Igår hade vi internvering på jobbet och efter det jobbad ejag till tre. Åkte hem och bytte om sen åkte vi till Bollebygd och åt god middag. Grillat är det godaste som finns.

Skulle lägga Edvin efter välling men han vägrade att somna i sängen där. Han har ju inte sovit i den så många gånger men det har funkat förr. Så vi åkte hem vid halv tio och då somnade han gott i bilen.

Satt hos mormor och myste lite först.

 Elin fick lördagsgodis och påsen blev tom!!

 Edvin satt hos morfar och fick smaka på flaskan. Mums sa Edvin och fick hicka. hihihi



Idag åkte vi till Strömma för att se när de släppte kossorna på vårbete. Jättemycket folk och man fick gå runt ch kolla på djuren i stallarna.  Jag och Elin gick in till grisarna och kollade. Luktade ju lite illa men Elin sa inget som brukar vara känslig när det luktar. Vi gick och tittade och skulle gå in i en annan del. Då började Elin hosta och klökas så vi fick springa ut.

Och fy så våra kläder luktade efteråt. Har fått tvätta allt när vi kom hem



Kliar gott!



Vissa av korna är helt galna!!



arga leken börjar NU!



Daniel lyckades få en riktig pangbild!



Sjukt stora är suggorna



Men de små är söta



De bjöd på bullar och mjölk och det smakade härligt i solen.



Imorse hämtade jag in Edvin och la han jämte mig halv sex sen somnade han om till KVART I ÅTTA!!!! Så skönt att få ligga kvar i sängen så länge. Elin kom och väckte mig halv åtta.



Mina älsklingar!!



När vi  kom hem satte vi upp nya gungställningen. Så nu är det bara för fröken bångstyrig larsson att lära sig att gunga själv. hon totalvägrar!!

En helt underbar helg  till ända och imån ska jag på jätterolig kurs.

Försäkringsrådgivarkurs inom LO. Ska bli jättekul!

Sov gott alla vänner


Kommentarer
Postat av: // K :-)

oh vad himla kul med "koutsläppet"!! Det har vi pratat om varje år men aldrig fått "tummen ur" tyvärr!



Må gott! kramar

2010-05-05 @ 10:16:01
URL: http://kschokladask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0