Dag 06 – Min dag

Blev väckt vid strax efter halv åtta av en Edvin som låg i vår säng och buffade och höll på att rulla runt. Mysigt ibland men inte så tidigt.

Vi gick upp för att inte störa Elin och pappa som sov. Gick ner och tog en morgondusch jag och Edvin. Mysigt att ha morgon bara han och jag.

Sen vaknade Elin och kom ner till källaren innan vi gick upp för att göra frukost.

Vid tolv åkte jag till jobbet och Daniel var hemma med busungarna. Började jobba halv ett och hade sen vid två utvecklingssamtal med chefen. Kändes helt okej faktiskt.

Har jobbat till nio då jag stängde butiken. Fick sitta i bilen tio minuter innan jag kunde köra för det hade frusit på insidan av bilen. Sen en snabb handling på City innan jag åkte hem.

Nu ska jag och min kärlek snart dricka lite glögg innan det är dags att krama kudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0