hemma och drar

Så är operationen gjord och det gick väldigt bra. Bedövningen gjorde riktigt ont men det hade jag blivit förvarnad om så jag var lite beredd. Det kändes så skumt när man kände att de grejade i handen och drog åt sidorna fast det inte gjorde ont. Kändes lite på ett ställe så jag fick lite mer bedövning.

Det tog en halvtimme ungefär sen fick jag åka hem. Jättegullig läkare var det som vanligt. Har bara positiva erfarenheter från Skene.
Så nu går jag hemma hela dagarna och fixar lite och donar. igår sov jag till halv elva och idag till halv tolv. Har ju typ 5 års sömn att ta igen så det är så skönt. Jag går upp vid kvart i sex och hjälper Daniel med barnen så de kommer iväg till dagis. Sen hämtar han dom när han slutar så det blir ju långa dagar men de trivs så bra så det är inga problem.

Edvins mage är lite ur fas men jag tror det beror på penicilinet.

Dagen går rätt långsamt så det gäller att ha saker att göra. Så jag städar och fixar lite. Men det är svårt att göra allt med en hand. Och det gäller att inte glömma bort sig och använda handen för mycket för då gör det ont.

Så 4 veckor blev jag sjukskriven och sen få jag väl försöka ta det lite lugnt på jobbet  och inte lyfta för tungt med en gång. Fast det är ju lite svårt i kassan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0