Snart dags att jobba igen

På måndag är det dags att börja jobba igen. Man blir lite i en bubbla när man går hemma i fyra veckor. Min plan var ju att gå och  små städa och plocka lite. Göra fotobok och sortera foton i datorn. Träffa mammaledig kompisar.

Men ödet ville annorlunda. Istället blev det sjukhus med Edvin och daniel hemma och vabba i två veckor och den här veckan har jag Edvin hemma så han får bygga upp sitt immunförsvar lite till. Men samtidigt var det skönt att vi var hemma båda två när han var så dålig. Man kunde ju hjälpa varandra lite då och Elin kom inte i kläm lika mycket. Edvin blir ju ännu mer mammig(hur det nu är möjligt) när han är sjuk och vill bara sitta hos mig hela tiden.

Men lite städat jag har fått och fotoboken har jag börjat med så den får väl ta sin lilla tid.

Nu hoppas jag bara att Edvin inte åker på något mer på ett litet tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0