kanske dags att börja igen

Längesen jag skrev något nu. Har inte haft orken och lusten att skriva men nu tror jag att det blir lite inlägg ändå.

Livet går sin sakta gång framåt. Sommaren tog slut väldigt fort och hösten kom fort. Och snart är det väl jul också. Har börjat köpa lite julklappar redan. Var på Gekås igår och började lite smått.

Edvin röjer runt som en vilde på sin Bobycar och pratar och pratar. Han försöker härma det mesta man säger och han har egan ord för väldig mycket. Helt  galen i lastbilar (babil) och traktorer (taktor). Så fort Daniel sitter vid datorn vill han gå dit för att kolla på dragster.

Efter lunginflammation och öroninflammation har han fatktiskt varit frisk. Väldigt skönt. Vi lyckades undvika magsjukans första omgång. Och det är jag väldigt tacksam för. Slipper gärna några år till. Elin har inte haft det än heller.

Elin går mest och tjötar om hästar. Allt med häst på vill hon ha. Och så fort hon ser en häst vill hon rida på den. Undra om barn kan få ett intresse medfött??? För jag har faktiskt inte gjort något för att få henne intresserad av hästar. Kan inte riktigt bestämma mig om hon ska få börja rida. Det får alla fall dröja några år till innan hon får börja i så fall.



Mamma Iphone är rolig. Finns en app med en katt man pratar till så härmar den och så kan man peka på den så låter det olika ljud. Väldigt rolig tycker Elin och Edvin.



Edvin gillar att prova Elins cuykelhjälm



Mina vilda Busbarn!



Min kära sambo visar sin fina sida.....*puss*

Förra lördan var vi först på Restaurang Frågetecknet och åt en riktigt god middag med mina föräldrar och min bror med tjej. En bra början på kvällen.

Sen gick vi till Rondo där vi skulle se Robert Gustavssons jubileumsshow.

Och jag kan säga att det var längesen jag skrattade så mycket. Helt underbart roligt!
Så om ni funderar på att gå så gör det! Värt varenda krona!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0