Säljes och Skänkes

Hade lämnat saker på loppis idag och fick massa saker tillbaka som jag inte vill ha kvar. Så jag tänkte jag kollar om någon av er kära bloggläsare vill köpa eller ta något.

Pengarna jag får för saker går till min fina vän Linda. Hennes insamling till Bröstcancerfonden.

Böcker tänkte jag ge bort eller så betalar ni valfri summa för en bok. Annars ser ni priset och storlek under varje bild.



Två uppläggningsfat i mindre storlek till tex gurka, sylt, gele, fetaost 10 kr styck
Två vita blomkrukor, lite ovala i formen så man får nästa plantera i dom för att det ska bli riktigt bra. 10 kr styck



Hög glasburk med trälock. Valfritt pris
Rullande gubbe från Brio. 20 kr
Liten söt keramikkruka Valfritt pris
Drinkmixer. Skaka din drink. valfritt pris
Blå rund blomkruka 10 kr



Vit vas. Jättefin till rosor. 20 kr



Två högsmala blomkrukor med hjärta på sidan. båda för 20 kr
Två små vita ovala blomkrukor båda för 10 kr
Hög vit räfflad blomkruka 10 kr
Ljushållare att sätta på väggen 20kr



Slalompjäxor i storlek 27. Jag har storlek 39-40 och de passar men inte med tjock strumpa i. Så jag skulle tippa på att de är ungefär storlek 38-39. Använda en vecka och en gång till efter det.
150 kr



Bordsunderlägg 4 stycken av varje. 4st 10 kr
Blå randiga är en långsmal duk 10 kr




Två lampfötter 20 kr styck



Hållare för hushållspapper 10 kr
Två plastglas med blomfot Varlfritt pris
Sparbössa Nallebjörn valfritt pris



Svarta skidbyxor Everest i storlek XL. Väldigt lite använda
50 kr



Kavaj och byxor från H&M. Anvnänd en gång. Innan barn ändrade kroppen.. :-D
Storlek 42. 50 kronor







Böcker är gratis eller valfritt pris



En klassiker om barnens utveckling 50 kr


Skriv i kommentarsfältet vad ni vill ha och er mailadress så kontaktar jag er. Eller en kommerntar på Facebook.

Hjälp mig samla in lite pengar nu!


Kommentarer
Postat av: Ida

Två högsmala blomkrukor med hjärta på sidan.

Alla (?) böcker av Virginia Andrews (jag såg inte exakt hur många det var)

John Grisham - Det målade huset

Kattan - Skötsel och vård

// Ida

2010-10-31 @ 09:27:58
URL: http://idaide.blogspot.com
Postat av: Mia

Vilken tipp topp idé för att samla pengar!

Jag vill köpa de små uppläggningsfaten i glas om du kan skicka dem, samt bordstabletterna i blått-rött-vitt. Jag betalar givetvis frakten.

Eller var finns du?

Hälsningar

Mia

2010-11-04 @ 14:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0