Utmaning!

Fick en utmaning av min goaste barndomsvän Jessica.

Man ska välja ut en favoritbild och berätta tre saker som ligger en varmt om hjärtat. 

 

En sån underbar syskonkärlek mina barn oftast visar varandra är helt underbar.

Det som ligger mig varmt om hjärtat

1 Mina underbara familj
Min sambo som står ut med mig. Mina underbara föräldrar som alltid ställer upp och min bror som alltid får mig att skratta. :-D

2 Mina riktiga vänner
Jag har några få riktiga vänner som jag värdesätter väldigt högt.

3 Att få  hjälpa till
För mig är det väldigt viktigt att få möjlighet att hjälpa andra människor på ett eller annat sätt. Så jag värdesätter mitt fackliga arbete för jag vet vilken skillnad det kan göra hur man trivs på sitt arbete.
Att få stötta en vän som har det svårt och jobbigt är väldigt viktigt för mig.

Jag vill skicka utmaningen vidare till

Min kusin Carro som har en fin blogg och snart har sin andra lilla tjej hos sig.

Till Ida som räddade mig från att vilja flytta från Svaneholm för jag kände mig så ensam

Till Linda som kämpar mot den värsta mardrömmen man kan tänka sig men orkar ändå vara en underbar vän och ge oss bloggläsare underbara bilder och en hel del skratt.


Kommentarer
Postat av: Ida

Moi? Lilla jag?

Åh, gulle dig!

Nu grinar jag på jobbet! Jag skulle vilja träffa er mer, oftare, men tiden räcker ju aldrig till...

Kram på dig!

2010-10-20 @ 14:42:52
URL: http://idaide.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0